Tiller videregående skole
Tiller videregående skole er en knutepunktskole for hørselshemmede elever. Det vil si at skolen har et særskilt ansvar for å ivareta opplæringslovens §3-9 som sier at hørselshemmede elever i videregående skole har "rett til en opplæring i og på tegnspråk, i et tegnspråklig miljø". Hvert år har knutepunktskolen anslagsvis 10-15 elever. De kommer fra Møre og Romsdal, Trøndelag, Nordland, Troms og Finnmark.
Studieforberedende utdanningsprogram
Idrettsfag
E-sport programfag
Studiespesialisering
Medier og kommunikasjon
Yrkesfaglige utdanningsprogram
Bygg- og anleggsteknikk
Informasjonsteknologi og medieproduksjon
Salg, service og reiseliv
Tilrettelagt utdanningstilbud
Grunnkompetanse
Tilrettelagt opplæring
Særskilt tilrettelagt opplæring
https://web.trondelagfylke.no/tiller-videregaende-skole/
Interessert i denne skolen?
Følg skolen, og få oppdateringer om studiemuligheter!
Opprett en brukerkonto og legg til skolen i dine "skoler av interesse", og vi vil sende deg informasjon om aktuelle studiemuligheter.
- Opprett din personlige brukerprofil
- Legg til skolen i dine skoleønsker
- Vi sender deg oppdateringer om studiemuligheter
Fakta om Tiller videregående skole
-
Skoletype
-
Fagområder Tiller videregående skole tilbyr studier innen
-
Steder hvor Tiller videregående skole har avdelinger
Annonser:
Usikker på hva du skal studere?Å velge studium kan være vanskelig – det vet vi alt om! Derfor har vi i Kristiania laget en enkel og morsom test, som forhåpentligvis kan peke deg i riktig retning. |
Bestill gratis studieveiledningEr du usikker på hva du vil bli og hvilket studium som passer best for deg? Vi i Kristiania hjelper deg gjerne! |
|
TA TESTEN HER |
|
BESTILL STUDIEVELEDNING |
VID
|
Høgskolen i Østfold
|
Kristiania
Helse og psykologi | HR, markedsføring og kommunikasjon | Kunst og design | Teknologi og innovasjon |
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
|
Fagskolen i Viken
|
Høgskolen i Molde
|
MF vitenskapelig høyskole
|
Høgskolen i Innlandet
|
Fagskolen AOF
|
AOF teori til fagprøven
|